Thursday 9 September 2021

Positif Covid19 Perlu Kemaskini MySejahtera

Edit Posted by with No comments

 Assalamualaikum..

Selama ni saya kuarantin dirumah sahaja. Syukur, tiada apa2 yang saya boleh cakap saya kurang sihat selain awal2 tu saya batuk & hidung tersumbat sahaja kecuali post saya ni. Demam pun ada lah pernah sekali, saya tidak lah demam teruk, cuma petang tu saya kesejukkan sahaja. Petang tu jua saya telan 2 biji Panadol & bawa tidur. Pagi besoknya, saya tidak demam sudah. Sihat.

Mula saya disahkan positif Covid19 & oleh sebab saya cuma kuarantin sendiri dirumah, saya perlu update setiap hari pagi & petang keadaan saya di aplikasi MySejahtera.








Mungkin kalau saya di pusat kuarantin, tidak perlulah update setiap hari di aplikasi macam ni sebab suami saya cakap dia tiada macam ni time di PKRC Likas. Walaupun saya dirumah saja & kalau jadi apa2, dinasihatkan cepat2 call 999 untuk bantuan kecemasan.

Sebagai info tambahan, aplikasi MySejahtera ni dibangunkan oleh syarikat tempatan seperti disiarkan oleh Berita Harian sebelum ini.





0 Comments: