Saturday 15 November 2014

Arghhh.. Sakitnya Bercinta.

Edit Posted by with No comments

Hmmmm.. Amacam mahu mula cerita ni? Jiwa kacau betul.
Setiap orang mahu happy saja kan, tiada orang mahu sedih. Aku pun 
macam tu juga. Aku cuba sudah tidak mahu 
marah2 sebenarnya tapi ...

Kisah aku dengan My Cinta ni ada turun naik, macam 
urusan saham pula kan? Hahahaha. Kami kawan macam biasa 
sebelum ni dan serius baru seja. Dia matang dari 
aku. Banyak dia nasihat aku dalam 
banyak hal. Terima kasih B.

Dalam beberapa hari ni hubungan kami ada pasang surut,
mungkin disebabkan pasal perangai aku yang 
kurang sabar atau kami yang tidak serasi??? 
Aku cuba untuk memahami tapi ...
( Hmmm, tapi lagi ... )

Aku mengaku aku ada sikap kurang sabar dan mungkin 
sebab itu kami selalu gaduh. Aku sedar 
diri, aku sudah bagitahu dia sedia, kalau 
tidak tahan dengan gaya aku, aku sedia tarik 
diri & hubungan kami berhenti macam tu saja lah tapi 
mungkin sabar masih ada berbaki 
sedikit & kami masih bersama.

Kalau seorang saja yang cuba untuk memahami & bukan 
kedua-dua pihak, rasanya hubungan tidak ke mana kan?
Kita cuma merancang & Allah penentu segalanya. 
Mudah-mudahan jodoh kita masih kuat.
Amin.





0 Comments: