Tab Menu

KLIK BANYAK-BANYAK

Sunday, 24 August 2014

Kisah Aku Dan Maggi Mee Kari Goreng.



Hamboiii, tajuk.. Ngada2 kan. Hahahaha. Memang pun 
ada cerita aku dengan Maggi mee goreng ni. Pertama kali lah 
aku makan maggi mee goreng kedai mamak 
dengan sorang kawan. Sebelum ni aku tidak pernah 
order & terfikir tuk order juga.

Malam tu, pagi sebenarnya.. lepas kami lepak 
tengok movie Guardians of a Galaxy, kami sambung lepaking 
di kedai mamak pula. Laparrr katanya. Hahaha. Dia 
order Maggi mee goreng. Aku pula masih mamai 
fikir apa mau makan pagi2 buta tu.


Disebabkan mungkin muka aku pun blur, 
senyum2 tidak jadi.. Dia suggest aku Maggi mee 
goreng juga. Fikir2, aku pun tidak pernah makan.. 
Aku ok saja lah. Teringin juga merasa. Hehehe. Terfikir apa 
rasa mee sup tu dibuat mee goreng pula.

Bila sudah depan mata, aku makan 
ala2 makan pasta ( ..konon mau sopan santun ) 
lama2 pasta style aku hilang. Hahahaha. 
Hmmmm, sedap juga Maggi mee goreng ni aaa.. 
Aku buka eksen sebelum ni tidak pernah makan tau tapi 
memang pun ni lah 1st time aku makan 
Maggi mee kari sup dibuat mee goreng!!...

Pssttt Mr. Smith, mau bisik sikit bah... Terima kasih 
bagi saya pengalaman ni aa.. One of my sweetest memories, 
walaupun dengan Maggi mee goreng kari 
mata lembu. Hahaha. Terima kasih juga semua nasihat tu aa.. 
InsyaAllah I will be Wanita Besi & not to be 
Innocent girl anymore. Yeahhh.. 
Last but not least, len kali.. Ready jacket awal2. Kan2?

4 Orang Budak Sporting Laaa..:

Nys Anis said...

haha.. ingatkan kisah awak bkerja dgn mamee td. kiki

Atiqa Wahid said...

@Nys Anis
Hahahaha. Tiada la plk sy krja dgn Mamee. :)

Anonymous said...

Good mrs jacket hehe

Atiqa Wahid said...

@Anonymous
Mrs. Jacket? Hahaha. Black jacket rite?. TQ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...