Wednesday 15 February 2012

Raccoon Eyes??? Oh, Noooooooo...

Edit Posted by with No comments
Phewww... Akhirnya sudah comey tomey sket blog aku ni. Amacam cantik ka blog aku? Tidak payah la kasi muncung mulut tu kalau ya pon tidak setuju bah ( hahahaha ). 
Aku newbies, jadi ni ja la aku mampu ( ngehhhhhhhhh3 ). Aku edit sana, aku delete sini. Memang berpinar2 ja mata ni tapi tidak apa, bila tengok hasilnya, lega sket dan mampu tersenyum ( lebarrr ^_^ ). 

Memangnya aku jenis yang  tidak cepat puas hati mungkin. Jadi,
apa yang aku plan mesti akan berhasil ( InsyaAllah ). Aku buat semua ni pon sanggup tidak tidur 1 malam. Melampau la bah kan tapi enjoyyyyyyy ( Hahahahahahaha ). Mata aku pon sudah jadi raccoon eyes.

Tidak lupa mau cakap Thanxxx to semua blogger laen yang sediakan tutorial mencantik kan blog aku ni. "Tanpa Anda Siapa Laaa Saya" ( ikhlas tau ). Malam ni macam mau tidur awal sket, mau rehat kejap. Besok mau pegi Key Key, ( I mau tebus voucher buku I tu tau ). Aku mau beli novel. No, no, no buku study buat masa ni. Rehatkan minda dulu ( cehhhhh ).
Ok la, mata pon sudah layu mau titon. Mana bantal, mana selimut. Waaaaaaaaaa... 

 I mizz both of u... =) 

Teddy Bear??? Gud nitez Cutest...


ZZzzZZZzZzZzZZzzZZzzZzzzzZZzzz...
Sweet Dreamz sweetie... ;)



~ Hope you allz happily ever after ~

0 Comments: