Thursday 2 September 2021

Alang2 Terus Uji Deria Rasa Dengan Cecair Pelembut Kain Dirumah

Edit Posted by with No comments

Assalamualaikum...

Perkembangan Covid19 suami saya tiada apa perlu dibimbangkan buat masa sekarang. Dia beransur sihat. Kalau tengok update vital sign dia hari ni, paras oksigen sudah 100% tanpa menggunakan bantuan oksigen. Suami saya pun dijangka discaj dari PKRC Likas 5hb.9.2021. Alhamdulillah, terima kasih dengan semua doa2 yang dikirim untuk kesihatan suami saya dan kita semua. Amin.

Perkembangan saya pula, saya mula hilang deria bau mula semalam tapi hari ni makin hilang. Sampaikan saya hidu sabun cuci tu sendiri langsung tiada dapat bau. Saya cuba lagi botol cuka pula tapi masih juga langsung tidak dapat hidu padahal sebelum ni saya balik2 cuba hidu cuka memang pedih sampai menusuk dihidung. Last, saya cuba hidu cecair pelembut kain tu dan bandingkan deria rasa saya dengan menjilat cecair tu sedikit. Syukur deria rasa masih ada, kalau tidak.. Mabuk sendiri balik2 jilat cecair ni. Gila. Hahahaha. 


Nasib baik deria rasa masih dapat biar sedikit. Tidak apa lah, mungkin ini prosesnya dan buat masa sekarang saya tiada rasa kurang sihat. Mudah2an terus sihat, tiada demam atau selesma teruk. Petang2 saja hidung tersumbat dan sedikit batuk. Mudah2an juga pendengaran saya tidak terjejas bila hidung sumbat2 ni. Gawat kalau tidak dengar pula. Nauzubillahiminzalik. Hihihi.

Saya baca ini salah satu tanda2 positif Covid19 tapi saya telah buat 2 kali self test guna saliva sendiri dirumah tapi hasil dua2 test tu negatif. Mudah2an saja keputusan calitan RT-PCR saya besok (03/09/2021) pun negatif seperti keputusan saya di post sebelum ni.

Kepada Allah kita berserah, mudah2an kita semua diberikan kesihatan yang berterusan.

Jaga diri. Stay safe.

#atiqawahid #adamatiqa


0 Comments: