Saturday 12 April 2014

Tanda-tanda Lelaki Suka Si Gadis.

Edit Posted by with 1 comment


Tanda-tanda Lelaki Suka Seorang Perempuan.



 1. Dia akan sentiasa mengekori kamu

Walau di mana sahaja  kamu berada, dia pasti juga berada di situ. Barangkali masa itu, si lelaki ini cuba mencari peluang terbaik bagi mendekati diri dengan kamu. Berkemungkinan ingin menegur anda buat kali yang pertama. Janganlah takut serta bimbang wahai kaum wanita sekalian, membalas sapaan atau teguran seseorang lelaki tidak bermakna anda seorang yang gatal. Jadi lebih terbuka. Kepada yang dah berpunya, jangan nak terbuka sangatlah aaa.. Hahaha.


2. Dia akan meminta nombor telefon kamu

Ramai lelaki yang suka merungut bila sampai ke bab mahu minta nombor telefon. Kaum lelaki selalunya menuduh kaum wanita ni sombong plus jual mahal sebab tidak mahu bagi no. HP dengan diorang. "Apa ingat nombor handphone tu benda yang senang2 saja ka mahu bagi.."


3. Dia akan selalu SMS & Call

Di awal-awal perkenalan ni, selalunya lelaki akan terburu-buru dalam mengejar seseorang wanita. Mungkin takut dikebas orang barangkali. Jadi kepada kaum hawa, janganlah terkejut dengan keghairahan seseorang lelaki dalam mengenali diri kamukerana itu merupakan simptom2 biasa mereka yang dilamun cinta. Dalam keadaan ini, kaum wanita tidak perlu merasa takut. Kamu hanya perlu mengenali dirinya di kala ini dan di akhirnya, buatlah keputusan sama ada mahu meneruskan perkenalan itu atau tidak.


4. Dia akan selalu bertanyakan tentang kamu kepada rakan-rakan kamu

Sekiranya  kamu selalu di kafe pada setiap malam, maka dia pasti akan berada berdekatan dengan  kamu. Dia ingin mengetahui dengan siapa  kamu berkawan bagi memudahkan lagi dirinya mengenali  kamu. Maklumat2 yang tidak dia peroleh dari  kamu boleh sahaja dia dapatkan daripada rakan-rakan anda. Berkemungkinan dia ingin tahu akan kesukaan  kamu dan sejarah percintaan kamu sebelum ini maka rakan-rakan  kamu adalah pilihan yang terbaik dalam mendapatkan rahsia-rahsia sulit ini. Hohoho.
 

5. Dia akan cuba menjadi 'MR. Perfect' untuk kamu

Walaupun dia serba kekurangan namun dia tidak akan menampakkan kekurangan itu di mata kamu. Dia mahu menjadi yang terbaik serta yang paling sempurna pada kamu. Dia tidak mahu kamu berasa tidak yakin kepada dirinya lantas dia ingin membuktikan bahawa dia mampu memberikan segala-galanya untuk kamu. Kaum wanita tidak harus gusar serta seharusnya menyatakan kepada lelaki itu bahawa kejujuran serta menjadi diri sendiri adalah lebih baik daripada cuba menipu dengan cuba berlagak sempurna. Kan?


6. Jika Benar Dia Sukakan kamu mereka akan jumpa Family

Jika meraka benar-benar sukakan kamu dan telah membuat persiapan dari segi rohani dan jasmani. Pastinya mereka akan terus berjumpa dengan keluargamu untuk berbincang hal seterusnya. Kerana lelaki yang sejati tidak akan pernah mempermainkan perasaan orang yang mereka sayang.

1 Comments:

Anonymous said...

Saya ade suke sorg pegawai kesihatan ni, masa last jumpe dye cume pandang dgn snyum tp dye tkot nk tgur, xkanla sye nk tgur dlu kate "er..trima kasih atas rawatan haritu...