Monday 30 September 2013

Nyummm2.. Jagung Bakar, Lokan Bakar Dengan Kelapa Bakar.

Edit Posted by with No comments


Selepas kami balik dari ronda2 rumah terbalik,
aku teringin pula makan lokan bakar.
Aku signal lah si kawan ni juga singgah 
sana. Nasib baik dia ni sporting 
juga. Hehehe.

Sebelum sampai sana,singgah beli jagung 
bakar dulu. Ngappp2,sweet2 corn gitu. Sedap. 
Kalau ada sekarang kan best,tengah 
lapar ni.


Sebelum dan selepas.

Last sekali kami lepak makan lokan bakar + air kelapa
Best2. Mula2 tu mati2 aku fikir si kawan tu tidak 
makan lokan. Muka serius dia cakap geli 
benda tu. Aku pun serba salah juga tapi dia 
cakap dia OK saja temankan aku.
Terharunya aku.


Sekalinya duduk menghadap lokan tu,
aku yang terpaksa kejar dia makan. Dia tipu aku saja 
rupanya. Cissss2. Hahahaha. Burppp,kenyang makan lokan dengan air 
kelapa. Thanks kawan sebab belanja saya aaa.. Len kali
kita test makan tempat lain lagi pula. 
Hehehehe.

Sekian lah cerita aku dengan si kawan tuk hari itu.
Kbaiii.

0 Comments: