Tab Menu

KLIK BANYAK-BANYAK

Saturday, 21 July 2012

Salam Ramadhan




Salam Ramadhan kepada semua geng blogger. Semoga 
bulan yang mulia ni membawa 1001 kebaikan kepada kita semua. 
Amacam puasa pertama, masih bertahan? Hehehehe.
Bulan ni menguji kita dalam pelbagai bentuk dan nikmat 
yang kita dapat berlipat ganda dari Allah.

Bagi kanak-kanak sekarang lah masa melatih dorang untuk 
berpuasa. Kalau tidak dapat sebulan,
 setengah bulan pun dah kira bagus 
( tapi sebulan lagi bagus ). 

Kemampuan kanak-kanak ni berbeza2 & dorang ni 
cepat sangat tergoda. Hahahahaha. 
Teringat pula zaman kanak-kanak aku. 
Kuikuikui.




6 Orang Budak Sporting Laaa..:

adibahfaizah said...

Time kecik, kalau full puasa sehari dpt sringgit...ckp sbln dpt 30 rnggit dwet rye. hehe

Slmat Berpuasa :)

Atiqa_Wahid said...

@adibahfaizah
Wowww,klu time budak2 dpt duwet mcm tu byk ... Msti dah happy sakan kn? Hahahahha.. Aku kaya... Hahhahaha

elyna mirsada said...

cmt menyambut ramdhan n cmt berbuka pose =)

Atiqa_Wahid said...

@elyna mirsada
Thanxxx dear, same to u. Speaking la plop ... Hehehehehhe ...

Kesuma Angsana said...

tapi berpuasa pada zaman kanak2 mmg kenangan terindah buat KA

Atiqa_Wahid said...

@Kesuma Angsana
Yuppp,best kn KA. Klu bleh,mo balik ja zaman kanak-kanak dlu. Penuh warna-warni. Hehehhehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...