Tab Menu

KLIK BANYAK-BANYAK

Saturday, 23 June 2012

Ucaplah Alhamdulillah ...


  • Manusia bersin dengan kelajuan 100 kilometer sejam.
  • Jika anda bersin dengan kuat mungkin akan memecahkan bahagian tulang rusuk anda.
  • Jika anda cuba untuk menghentikan bersin yang tiba-tiba keluar ia membawa kepada pembalikan darah di leher atau kepala dan mungkin boleh membawa kepada mati .
  • Untuk maklumat anda, semasa bersin juga semua organ-organ pernafasan, penghadaman tubuh, kencing dan termasuk jantung terhenti.
  • Dengan kuasa & perlindungan daripada Allah,kita selamat selepas bersin ,Allah lindungi kita seolah-olah tiada apa yang berlaku. 
  • Jadi kita patut memuji Allah, mengucapkan terima kasih kepada Allah kerana memelihara kita dengan baik...



19 Orang Budak Sporting Laaa..:

cweet pinky said...

bes entry pasal bersin nih , 100 km sejam ,laju tuh , kalaw larr CP boleh larik selaju tuh , hahahaha ~

tahan bersin bole mati , takutnyerr , hehehehe ~

elyna mirsada said...

skg mmg tgh bersin..selsema r..

Atiqa_Wahid said...

@cweet pinky
Yuppp, xsangka plk laju mcm tu kan? Huhhh, lps ni dah x bleh tahan2 bersin. =)

Atiqa_Wahid said...

@elyna mirsada
Alololo, makan ubat dear. Get well soon. =)

cweet pinky said...

@Atiqa_Wahid hehehe , kiterr kena sentiasa bersederhana , tapi CP sebenarnya selalu bersin kuat , fuhh , bahaya gak tuh , efek tulang rusuk ..

Atiqa_Wahid said...

@cweet pinky
Huhhh, bersin yg kuat tu? Klu sy dgr mcm tu, mmg sy tepuk bahu kwn tu. X suka. Hahahhahaha.

cweet pinky said...

@Atiqa_Wahid hehehe ~ CP pown selalu kena tepuk , ahahaha ~ CP tak pandai nak kaver , dah terlalu biasa , CP paling kerap bersin waktu pagi , cikgu CP dlu pown dah biasa , tapi kuat2 CP adew yang lagik kuat , hahaha ... bayangkan larr ... hehehe

Atiqa_Wahid said...

@cweet pinky
Huhhh,bleh tahan c kwn tu. Dah tau effect mcm tu... Jgn kuat sgt la. Bahayakan kesihatan jg plk nti. xD

cweet pinky said...

@Atiqa_Wahid CP pown dah blaja tahan dari bersin kuat , bile kaver , klua larr suara bersin CP yang comel , hehehe , ramai lak jejaka cair mendengarnye , hahahaha ! adeh ,tolong jangan percaya , hahaha !

Atiqa_Wahid said...

@cweet pinky
Hahahahha, bleh jdi jg tu. Nti dri bunyi bersin yg tomey2 tu pon dah ada peminat plk. Time tu jgn lupa ucap Alhamdulillah double plk ekk ... =)

cweet pinky said...

@Atiqa_Wahid hahahahah ~ taw takperr , hahahaha~

Atiqa_Wahid said...

@cweet pinky
Hahahahhahha. Jgn lupa wt entry psl org tunti plk. Hohoho.

cweet pinky said...

@Atiqa_Wahid orang tunti ??

Atiqa_Wahid said...

@cweet pinky
Upsss, sorry. T'sambung plk ayat tu. 'Nti jgn lupa wt entry psl org tu nti' sepatutnya. Hehehhehe.

cweet pinky said...

@Atiqa_Wahid hahaha , ngt panggilan tuk siapa la tadi , hahaha , ka paham3 .. hehehe ~

Atiqa_Wahid said...

@cweet pinky
Alaaa, t'shashul plk ... Hikhikhik ... xD

cweet pinky said...

@Atiqa_Wahid hihihihi ~ jarit berbelit lettew , hahahaha !

Atiqa_Wahid said...

@cweet pinky
Hahahahaha. Konon2nya eksyen dah pro taip laju2 la ni. HAhahhahaha.

cweet pinky said...

@Atiqa_Wahid opkos , jangan gitaw orang taw , hehehehe ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...