Tab Menu

KLIK BANYAK-BANYAK

Monday, 21 May 2012

Akhirnya Aku Kahwin



Hahhhh, lama juga la teda buat cita pasal novel ni kan?
Kali ni aku share cita pasal novel tajuk 
"Akhirnya Aku Kahwin".

Penulisan dia ni, best. Kata ganti nama macam 
tu yang best. Terasa kita yang ada dalam cita novel 
tu tapi ada sedikit kebudak-budakan 
juga la. Kadang terlalu manja 
la pula.Tidak tahu la kalau ini 
taste korang kan.
Hehehehehe.

Novel lain, selalu kita di bagi watak 
gadis yang cantik, slim ala2 Miss World gitu 
tapi tuk novel ni, watak 
yang penulis bagi, sorang yang gemuk 
comey. Kelainan. =)
















3 Orang Budak Sporting Laaa..:

fatin amalina said...

tajuk novel yang sesuai dgn diri saya..
saya dah kawin!!!
salam blogwalking

Atiqa_Wahid said...

@fatin amalina
Waaahhh, semoga b'kekalan ke hjg nyawa. =)

Wanie said...

wahhh, novel nie dah lama keluar, wanie pun dah bace, mmg sempoi, ayt dlm nie smua gangster2 *hahaha* tpi, mmg asyik gelak sorang2 jew bace novel nie ~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...