Thursday 15 March 2012

Aku Ngidam Mau ...

Edit Posted by with No comments
Aku tidak tau la kenapa semenjak 2, 3 menjak ni aku laen rasa ja plak. 
Orang cakap kalau macam ni tanda2 orang mengidam tapi aku 
teda plak loya fening2 kepala. 
Aku cergas sihat jugak pon ( hahahahaha ). Aku semangat berkobar2
 ja mau dapat apa aku ngidam ni. 
Tolong laaa...

Tidak tau la angkara sapa semua ni tapi yang pasti aku nekad mau jugak benda ni.
Sapa yang bisa tolong aku ni??? Waaaaa, help me....
Kalau la aku ada magic, memang aku sudah isi dompet aku tebal2
 tapi tidak apa, setiap apa yang kita hajat
 tu mesti di sertakan dengan usaha. betol kan??? ^_^

Hmmm, bukannya apa pon. Aku ngidam handphone SAMSUNG GALAXY tu. 
Tidak kira la apa jenis pon, asalkan jenama tu 
( kalau dapat yang harga atas 1k tu, bonus la kan ). 
Bila la aku dapat hak milik samsung Galaxy tu arrr... 
Plizzz laaa.... =.=

Samsung galaxy S



Samsung Galaxy ACE


0 Comments: