Friday 10 February 2012

I'm Falling In Love

Edit Posted by with No comments

Whattt, I terjerumus dalam dunia blog??? Aku di mana ni. 
Tolong2!!! Kenapa dunia aku ni hitam berkotak2 ja ni. Aku buta ka??? 
Ohhhh, tidakkkkk. 
Cehhh, saspen ja ayat ( hahahahaha ). Ok2, yesss ... 
Tertunai juga hajat mau wat blog. 
 Aku bosan dok rumah ni, penghuni rumah tegar 
( Upsss2, tegar2 pon aku sudah graduate tau ). 
Boleh juga wat latihan keja surirumah tidak bertangga 
( wahahahahaha ). 

Sudah hantar resume segala, 
sekarang tunggu tawaran keja ja lagi tapi bila 
ada panggilan tu tidak tau laaa ... 
( Ya, Allah murahkan la rezeki si Nor Atiqa Abdul Wahid ... Aminnnnnnnnnnn ). 
Thanxxx sudah doa kan aku.

Ok2, berbalik dengan blog aku ni. Aku jales tengok blog blogger laen 
tapi time study dulu mana la sempat mau wat blog sebab
 banyak benda laen lagi yang perlu di selesaikan dengan mau di revision
 ( student la kononnya dulu2 ). 

Sekarang bila aku sudah free ( sampai free melampau2 la plak ), aku teringin register jadi blogger. Aku kosentret betol wat semua ni, kira ni hot2 lagi la. 
Pesbuk, aku sudah bosan sket tidak tau kenapa. 
Kiranya sudah macam suam2 kuku gitu la tapi masih on juga bah, 
medium tuk aku update news geng laen 
( blog ni tidak tau sampai bila ke’hot’annya. Hahahahaha ). 
Minda kena kreatif, kan2?

Blog ni nanti aku mau wat blog antara yang comey ( alaaa, tomeyyy2 ). Aku mau wat tema warna pink + biru ( walaupon sudah ramai blogger laen yang wat warna ni ). 
Aku mau cari tutorial senior 
blogger, aku mau wat sendiri, baru la kepuasan tu ada. 
Lepas ni aku perlu plan apa templet dan 
rupa bentuk layout blog aku ni. 

Aku mau cari freebie doodles tu tuk wat header blog ni lagi.
 Aku mau wat sendiri tidak pass 
( nanti aku sudah pass, aku tukar la header blog aku plak ) 
lepas tu make up sana sini ( bla ... bla ... bla ... ). 
Ntah laa, korang tengok ja la nanti amacam 
kesudahan blog aku ni. Hehehehe...

Hmmm, panjang sudah plak aku membebelz. Aku rehat dulu laaa. 
Senang2 nanti aku post cita laen lagi lak. 
Jaga diri tau dan dalam lindunganNya selalu. Muahhhhhxxxx2 ...

~~ 안녕히 주무세요~~


~ I'm fall in Love ~

0 Comments: