Sunday 2 February 2020

Blog Berwajah Baru

Edit Posted by with No comments
Assalamualaikum...
Siapa pernah datang blog aku mesti perasan blog aku sudah bertukar kulit kan. Kalau tidak perasan, minta maaf lah. Hehehehe.

Semalam aku godek2 blog aku, nampak blog orang lain cantik2, aku cuba tukar. sekalinyaaaa, aku tersilap tekan... Terus rosak. Nasib lah content aku tidak hilang.
Syukurrrr...

Lepas tu, aku bertenang & tarik nafas panjang2.
Aku cuba pelan2 buat mana yang aku faham. Akhirnya jadi juga la kulit baru aku ni. Rasanya lagi fresh & tidak serabut tapi sedihnya, hasil aku bermain kod blog dulu2 & semua yang aku kerja keras dulu hilang. Sedihhhh...

Apa2 pun, syukur semua content aku tidak hilang. Kenangan tu masih ada orang cakap. Hahahaha. Bukan kenangan apa pun, saja.. Boleh tengok2 penulisan aku dulu2. Hehehe.
Ok, terus support blog aku aa...
Terima kasih.




0 Comments: