Friday 8 August 2014

I Love Medical Disipline.

Edit Posted by with No comments

Hari ni aku diam saja seharian di rumah, memanfaatkan 
masa2 rehat. Penat juga kerjaaa saja kan. 
Bila rehat-rehat ni, bosan juga pula. Hehehe. 
Teringat kerja di wad. Matcham2. 
Hehehe.

Di jadikan cerita, pagi tadi.. Tengah2 aku 
sarapan, kawan aku Whatsapp aku. Matron cari aku. 
Hahhhh, matron cari aku?!!! Apa kes? Apa ni? Ada kerja aku belum settle? 
Nervous juga. Tidak pasal2 dapat 'surat cinta' nanti. 
Oh, tidakkkkk..

Tanya punya tanya, rupanya 
Matron tanya aku minat ka tidak pindah Skin Ward. 
Fuhhhh, itu saja rupanya. Hmmm, terus aku berbelah bagi. Aku terima kah tidak. 
Fikir punya fikir.. Rasanya aku tolak lah. Terus terang, aku lebih 
minat wad Medical berbanding wad 
yang tertumpu 1 disiplin sahaja 
walaupun penat. Hehehe.

Sebelum ni pun aku dari Infectious Disease 
Ward tapi aku lama kelamaan sedikit 
bosan. Bagi aku, wad Medical 
menyeluruh. Aku dapat belajar macam2 & ada 
penjagaan yang berbeza, itu 
interesting bagi aku.

Last, kawan aku yang mungkin akan 
berpindah di wad baru tu. Hmmm, 
sedihnya. Kurang sorang geng karas di wad nanti. 
Kepada Waney, don't notty2 k.. 
Hehehe.

0 Comments: