Friday 25 April 2014

Kerja Rajin, Murah Rezeki.

Edit Posted by with 2 comments

Arghhh.. Bila sudah rehat kerja 2 hari makan
 tidur di rumah, mula lah perasaan MALAS 
pegi kerja tu naik minyak. Time ni mula lah terbayang 
aku goyang2 kaki saja di rumah tapi hujung bulan dapat duit. Huhhh,sangat mustahil kan??? Hahaha.

Hari ni kena kerja syif petang pula. Masuk jam 2 petang 
tapi jam 12.30 tengah hari lagi aku 
sudah start gerak dari rumah. Tempat kerja bukan 
jauh sangat pon, 10 ke 15 minit pun sudah sampai 
tapi masalah parking tu yang sangat merimaskan. Bila waktu puncak, kereta di car park tu sudah macam 
puzzle aku tengok.

Ok lah, aku belum iron uniform lagi. 
Aku siap2 apa yang patut dulu lah k. 
Masa mengejar kita. K,bai.

2 Comments:

msredcheesecake said...

muda lagi...kerja rerajin

Atiqa Wahid said...

@msredcheesecake
InsyaAllah dear. Hehehe.