Tab Menu

KLIK BANYAK-BANYAK

Saturday, 11 August 2012

Belog Tema Berhari Raya Juga


Huhhhh, semangat belog aku ikut beraya.
Bukan tuan saja yang dalam mood raya, belog pun 
kena ikut tema juga, baru ada kelainan
 kan2? Hehehehe.

Bagi siapa2 yang biasa atau pernah singgah sini,
korang perasan ka? Hehehe. 
Hearder aku sudah tukar, lebih ringkas
berbanding yang dulu.
Gegirl la macam tu.

Sarung kusyen, aku pilih Background
lebih santai. Aku sendiri sudah pening tengok tema stripe2 tu 
segala. Kali ni aku pilih polka dot
Amacam, ok ka?

Lepas tu bawah sekali aku pasang, langsir 
Doodling Gadget. ( Try scroll down jap ) Sesiapa yang 
tangan seni terrer melukis tu, boleh curah bakat 
yang terpendam di sana.

Credit untuk tutorial yang disediakan 
oleh Hani Shaa Korang laju2 la 
pegi tengok belog dia. 
Macam2 ada.

Kbai.

2 Orang Budak Sporting Laaa..:

twinscraftlife said...

Hi! 안녕하세요~~! please do visit our blog! we sell
purely handmade products such as pouch,
earrings, cards, hp strap, cute items!
쇼핑하시면 더 감사합니다~~^^
http://twinscraftlife.blogspot.com

http://thesoaplicious.blogspot.com

Atiqa_Wahid said...

Ok ... Thanxxx ... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...