Tab Menu

KLIK BANYAK-BANYAK

Tuesday, 29 May 2012

Konvokesyenku Yang Grand Tapi ...



Hadoiii, sakit kepala aku fikir benda ni. Semua orang  
excited mau konvo bila habis study, termasuk la aku 
sendiri sebenarnya. Masalahnya sekarang, belanja 
mau pegi konvo tu yang buat nerves 
 sikit. Aku takut amacam mau bagitau 
dengan orang tua aku.
0.o


Mula2, pihak kolej announce konvo kami 
kena buat di Sabah.Ok la, tidak perlu keluar duit beli tiket bagai. 
Sekalinya, dapat berita baru ... Konvo kena buat di Kehelll.
Putrajaya International Convention Center 
tu weiiii ... Nama memang grand la kan tapi belanja semua tu???
Kalau aku sudah kerja tidak apa la juga.
Boley tolong2 cover tiket.
Nerves aku. =.='

Tidak apa la, positif2 ... Mungkin ada hikmah 
semua ni. Aminnnnn ... (^_^)V

8 Orang Budak Sporting Laaa..:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Kesian kau Dang...nda apa bah, klu tiada rezeki, apa boleh buat.Convo tuh bkn penting sgt pun, yang penting sijil tu.Ada hikmah bah tu...

Atiqa_Wahid said...

@YaYaNsMuM a.k.a YM
Ya la kali kan kak, ada hikmah ... Sabar ja la, klu dpt rezeki lebey mo jg g b'konvo2 kunu. =p

elyna mirsada said...

sbr le dear..^_^..yg pntg sjil..konve xpntg ne pn

Atiqa_Wahid said...

@elyna mirsada
Thanxxx dear ... Yaaa, ikut kemampuan la kan? =)

putryteya said...

seronoknya nak konvo .... hehe jgn nervous . confident !

http://teya-thediary.blogspot.com/2012/05/result-matrik-yg-seram-datang.html

Atiqa_Wahid said...

@putryteya
Konvo tu rilex ja tpi buat mukadimah dgn mak bapa minta duit tu yg nerves. Hahahahaha. =p

are_lin@yu said...

dear duk sabah ka??mehla sini dekat ja dgn ayu ;-)

Atiqa_Wahid said...

@are_lin@yu
Ya, sy dari Sabah. Dekat dgn tmpt Ayu? Bleh la jumpa nti. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...