Tab Menu

KLIK BANYAK-BANYAK

Thursday, 5 April 2012

Nurses Wanna Be


~ Nurses Wanna Be ~

Hadoiii2, sabar la wahai hati ... Aku memang terdesak sekarang ni.
Aku jales + cemburu ( Uikkk, sama la kan? ) bila dapat khabar 
kawan2 aku yang laen sudah dapat keja.
Biar pon cuma di klinik2 tapi cukup la bagi kami yang fresh graduate ni.
Pengalaman & risiko tuk terus ingat fakta2 tu berterusan.

Semalam, aku memang tidak dapat tidur fikir benda ni.
Aku hantar mesej dengan kawan2 aku, 
aku dengan kejam suruh dorang bangun 
( wahahahaha ... )
tapi malangnya dorang semua tidur mati!!! 
( Uwaaaaaaaa ).

Memang aku pujuk hati tuk redha ja dengan rezeki ALLAH 
tapi sebagai manusia biasa, 
aku tidak terlepas dengan mengharap rezeki 
aku cepat2 masyukkk (^_^).
Korang doa2 kan aku ekkk ...
Sama2 la kita berdoa tuk selalu di murahkan rezeki yang halal.
Aminnnnnnnnnnnnn ...


Hadapi Dengan Senyuman :')

4 Orang Budak Sporting Laaa..:

are_lin@yu said...

ayu ollow sini..111..sabar ya setiap org dah ditetapkan rezeki kita hanya perlu berdoausaha dan tawakal tanpa jemu dan putus asa..;-)

Atiqa_Wahid said...

are_lin@yu ...
Thanxxx nasihat tu, sy slalu ckp bnda tu dlm hati tpi kdg sy t'lps ckp jg & mcm x yakin ja dgn rezeki Allah kn? Na'uzubillah ... :(

mieraahajis said...

sabar lah. rezeki tu pasti ada cuma lambat dengan cepat. fresh graduate, jgn la terlalu memilih kerja, nak dapat kerja yang kite idamkan, memang payah.

btw, done folo u dear. n hit me back. :)

Atiqa_Wahid said...

Aminnnnnnnnnn ... InsyaAllah rezeki cepat2 masuk tapi kena redha jg kn? akan cuba keja bidang yg b'beza ... TQ ...
dah polo blog ante .... hehehehhe ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...