Tuesday 17 April 2012

I Miss You Kuat2 ...

Edit Posted by with No comments
Aku tersentap sikit bila terbaca kata-kata
'Orang yang kuat menyakat ni ada romantiknya yang tersendiri'.
 Ya ka?? Ada sesapa yang setuju??
Sila angkat ibu jari tangan kanan.
Sila2 ... 

Aku teringat dengan 'kawan' aku tu.
Dia ni punya la maen lowyar buruk tahap gaban
 ( Gaban pon mesti geleng kepala ).
Wahahaha ...

Kalau aku dengan dia, memang lunyai ja geram, 
kita ni sudah serius
dengar cerita dia ... Dalam diam, rupanya dia
sudah pusing2 cerita tu.
Bukan sengal maen percaya ja tapi bila sudah 
dia masuk bab kes penting ... Sapa tidak sentap kan?
Wahahahahaha ...

Tapi dalam macam tu, kami tidak pernah gaduh 
secara besar2an.
Alaaa, majuk sehari 2 manja2 ja, saja mintak pujuk2. 
Hehehehehe ... Perangai dia yang 'mahal'
ni la yang buat aku 
Rindu a.k.a Miss dengan sorang
yang Buwuk Gaya ni ...

... I Miss U So Kuattt ...



Will Be Miss You Owezzz ...

0 Comments: