Tab Menu

KLIK BANYAK-BANYAK

Sunday, 15 April 2012

Mania : Ebi??? Pelizzz Laaa ...


Aku sakit hati ada, geram apa lagi ...
Malam tadi rasa buang masa ja aku tengok Konsert Mania tu.
Bukan la aku ni terrer sangat dalam dunia muzik tapi
bila orang biasa2 ni pon boley bezakan mana bagus & tidak ...
penyanyi tu tidak malu ka terus promote tuk undi dia supaya
 dalam pertandingan tu?
Pelizzzzzzz la ...

Bukan apa laa tapi entah, susah plak aku mau explain. Aku
bukan peminat Awi Rafael tapi aku
memang tidak puas hati. Biar pon macam tu, Awi
Rafael keluar secara terhormat ...
Betol la Aubrey cakap, Awi Rafael bukan Raja SMS ...

Tapi aku cuba fikir positif, kita tengok
kemampuan dia plak minggu depan, ada peningkatan
atau statik yang sama ... =.='



Warghhh ...

4 Orang Budak Sporting Laaa..:

Jacob said...

Well done for all your hard work in providing this high quality blog.
1984 Oldsmobile Toronado AC Compressor

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Akak expect tinggi wooo ngan Mania, tp tengok diorang mcm biasa2 jak.entahlah...hope ada peningkatan. :D

Atiqa_Wahid said...

YaYanNsMuM a.k.a YM ...
Ya kak, ingat kan semua yg power dorg ambik ... Rupa2nya, yg laen tu ala2 Akademi Fantasia jg ... =.='

Atiqa_Wahid said...

Jacob ...
Thank you ... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...