Thursday 15 March 2012

Ku Rindu Sahabat

Edit Posted by with No comments
Bila sudah habis study macam ni, aku rindu plak 
dengan kawan2 aku di kolej dulu.
 Apa khabar dorang sekarang arrr? Orang cakap time habis 
study ni la kita dapat 
perhati sapa kawan yang kita boleh 
kategorikan sebagai kawan, teman dan sahabat. 

Ya, ketiga2 perkataan ni bawa maksud yang sama saja tapi bagi aku, 
kawan ni, boleh la di anggap sekadar kawan semasa senang. 
Teman plak, orang yang boleh kita ajak berbincang dan 
melebihi kedikit daripada pangkat kawan. 

Bagi sahabat plak, aku anggap dia kawan dan teman masa susah senang. 
Masa kita salah, dia datang tuk perbetulkan bukan plak untuk 
menjatuhkan dan jeling2 kita =p

Sini aku mau share lagi plak ciri2 kawan yang boleh di 
ketagorikan sebagai SAHABAT

  • Menerima segala perubahan yang ada dalam diri kita. Tidak kira sama ada yang baek atau buruk. 
  • Berkongsi, sedia berkongsi perkara suka atau duka. Lebih2 lagi bila kita atau dia dalam keadaan gawat perasaan ( tidak termasuk share BF ok... hahahahahaha ). 
  • Sentiasa menjaga nama baik kita, tidak pernah memburuk2kan bila di belakang kita. 
  • Tahu batas2 yang sepatutnya wujud dalam konteks persahabatan. 
  • Menghormati prinsip2 hidup antara 1 sama laen.
  • Tidak mewujudkan perasaan cemburu yang keterlaluan sampai memakan diri sendiri. 
Peace yooo... (^_^)v

Really miss wif student title ~~



Dear Friends, I Miss U All

0 Comments: