Tab Menu

KLIK BANYAK-BANYAK

Sunday, 18 March 2012

Don' t Give Up Gurlz ...


Aduyaiii, aku bohsan sudah dok rumah ja. 
Teda buat apa2 ni, pagi pegi tolong di kedai tapi petang2?? 
Dengan mungkin jiwa aku ni tidak ke arah sana sangat, 
tu yang liat ja mau pegi kedai ( pemalas ka aku ni?? ).
 Huk ... huk ... huk ...

Rezeki aku belom masuk mungkin tapi tidak apa laaa ... 
Tidak baek ngeluh dengan masa ni la aku tolong mama bapa aku. 
Nanti kalau ada kerja tetap, 
sibuk plak membebel "penat laaa" ... "Mau cuti laaa" ... 
Hmmm, manusia2 ... Selalu tidak puas hati ...

Harap2 la ada kengkawan yang sudi jugak doa kan aku 
cepat2 dapat kerja and mudah rezeki.
Hidup penuh cabaran, redha ibu bapa jugak 
jadi kunci keredhaan Allah.

KUN FA YA KUN ...






~ Rezeki Allah Teda Batasan ~

6 Orang Budak Sporting Laaa..:

misz sheyla said...

ouh...jangan mengalah...mungkin belum ade rezeki.... sementara tak kerja jadi blogger yg tegar ..hehehe...first time masuk sini

Atiqa_Wahid said...

Yuppp, doa kn ja ekk ... mgkin ada hikmah n dapat juga la jdi blogger n jdi kwn awk ... =)

niyschascha said...

don't give up so earlier ok ! nnt ada la rezeki awk..just wait ok :)

Atiqa_Wahid said...

Thanxxx niyschascha ...
Yuppp, doa kn ekkk ... sabar menunggu ... =)

Iera balqis said...

awk nak cari kerja part time x dgn sye?? itupon klo awk berminat..jika berminat..jom terjah my blog..pastu nti sye akn bgitawu erk..best kje nie "have a fun" gitu..xpenat , xtension..hukhuk..sye doakan awk supaya cepat2 la dpt kje sndiri..AMIN..anyway , done follow here & komen ur entry !hit me back dear..please visit+follow my blog & komen my entry also..tq..keep in touch ^^

Atiqa_Wahid said...

Iera Balqis ...
Sy dah jengah blog awk ... dah nak try ikut awk "keja",
tapi line bb sy ni lmbt la plk ... nti sy try lgi ekkk ...
Thanxxx ... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...